10 Stesen Bas Yang Sangat Unik

Semakin maju dunia kini, rata-rata di kalangan masyarakat lebih suka menaiki kereta dan kenderaan sendiri kerana lebih mudah,selesa dan pantas. Namun, tidak kurang juga kebanyakan masyarakat memilih untuk menaiki bas, LRT, basikal dan motosikal untuk menuju ke destinasi masing-masing.



Kenaikan harga minyak yang anda terpaksa hadapi setiap hari mengekang kewangan anda dengan ketat sekali,terutamanya bagi penduduk di kawasan bandar. Situasi ini akan menambahkan pelbagai masalah mental dan masalah kewangan anda.Apalagi kalau anda sudahpun berkeluarga.

Jadi, antara jalan terbaik untuk penjimatan tahap maksima ialah dengan menaiki basikal ataupun motosikal.Kalau anda memilih basikal, alamatnya sampai ke sudah tak sampai ke destinasi tepat pada masa.Haha! Manakala motosikal pula akan memenatkan anda dua kali ganda ,walaupun cepat sampai ke destinasi..

Jadi,apakah solusi paling pantas,selesa,mesra alam,jimat minyak dan paling penting tiada lagi rasa tertekan menghadap kesesakan hari-hari? Mari kita lihat 10 stesen bas paling unik di dunia yang akan membuatkan anda rasa tertarik dan bersemangat untuk menaiki bas di situ:













 
Copyright © 2006 Viral Terkini - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info